Nya krafter!

Nu har jag varit sjuk så det räcker för det här året. Har legat utslagen i över en vecka men nu känns det som att jag är på banan igen! Gjorde ett litet test idag, promenad upp för backen till Stadsparken, och jag fick luft och ingen smärta i bröstet, yes! Nu ska jag bara bli av med mitt sus i örat...

Har haft min syster på besök över helgen. Vi har chillat, kollat film, myst och så hjälpte hon till inför balen. Härligt! Jag hoppas på fler besök... :)

Nu ska jag snart hoppa i säng, vill verkligen känna ny krafter imorgon när jag går till skolan! Det är mycket att göra på skolfronten och snart är det sommar och då vill jag ha kommit längre med min viktnedgång. Ska ta det försiktigt nu bara, lunginflammation är nog inte att leka med. det får bli många promenader och så hoppas jag på att nå mitt "10%-iga mål" nästa vecka...vågar inte önska det den här veckan... Håll tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0