Lördag och november, jag hänger inte riktigt med!

Idag är mycket i Jönköping helt dött. Många affärer är stängda och ingen marknad på Västa torget. Trist!
Jag har dock varit duktig och tvättat, strukit och tagit tag i saker som jag annars gärna undviker. Nu vänar en långpromenad med Linnéa. Måste även förbi några affärer och köpa ett par nya finskor. Alla mina har blivit för stora och i morgon ska ju jag, Josse och Daniel på fotografering ;) Får hålla tummarna att Din sko har öppet :)
Sen väntar kalas hos Cissi!

Igår blev en riktig myskväll med Josse, Malin, Linnéa, Daniel och Fredrik. Vi åt taco, tittade på underbara Idol med schlagertema och Perrelli som gästjury, och sen I walk to remember...


Kevin, Kevin, Kevin! Ett namn som jag läser på många tjejers bloggar idag...undra varför ;)



Är det någon som har koll på hur man gör om layouten här på sidan? Tycker de färdiga mallarna är lite tråkiga, men är ju själv nollställd på det området...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gå in på www.designadinblogg.se Där finns det jättebra beskriver hur man gör. :) Tvätten är snart klar... Lycka till!

2008-11-01 @ 13:25:17
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: rickard

hellå!



tänkte bara meddela att jag bytt bloggadress, så dags att uppdatera länken! :)



den nya är: rickardholmgren.wordpress.com



:)

2008-11-01 @ 22:29:13
URL: http://rickardholmgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0