Måndagkväll hemma i en kylig lägenhet...

Måndagkväll, jag sitter hemma i soffan med dunsockar, filt, tända ljus och en öppen ugnslucka och försöker få lite värme i själen. Det är tur att jag inte behöver betala ström för nu blir det mycket "eldande" i ugnen eftersom fönstrena inte är täta. Jag tycker verkligen INTE om kyla. Morgonpromenade gav kalla ben, dags att ta fram understället,och resten av dagen har jag tillbringat hemma hos Sara i en lägenhet utan så mycket värme. Stackarna har en sjuk hyresvärd som snålar med oljan... Idag har vi i alla fall börjat med resultatet och gjort en tredje del kan man säga. Känns skönt att beta av lite för det tar tid att gå igenom alla intervjuer och man blir bra snurrig på alla dokument och vem som har sagt och tyckt olika saker.

Ikväll ska jag försöka ta tag i lite julpyntning, tvätt och stryk, sen väntar en tuff vecka. Uppsats varje dag, tre jobbpass på teatern, ett på radion och två utgångar innan lördag...Jihu! Måste försöka hinna träna lite också så att jag kan sova på nätterna. Sen väntar personalfest på lördag. Bussen till Stockholm går kl 11.15 på lördag, jippi!


Puss
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0