Rastlös och frusen

Dagen började bra, morgonpromenad med Linnéa 07.30, lite halt men vi tog det försiktigt till skillnad mot en cyklist som vi träffade på, som förmodligen hade brutit något efter ett hårt fall. Man får se upp nu när det börjar bli kyligare!

Sen har vi tuggat på med uppsatsen, ser ut som vi har en frivillig akademiker som vill läsa och kommentera vår bakgrund, jippi! Vore guld värt. För hur vet man att handledaren inte är för snäll i sin tillfälliga bedömning?
I morgon bär det dessutom av till Göteborg igen för att träffa och intervjua vår sista programledare. Vi hoppas på mättnad efter morgondagen :) Jag ska även försöka använda timmarna i stan till att lära mig att hitta lite mer i city, titta på julklappar och eventuellt en klänning till MKV-middagen och syrrans 30-års fest i januari!

Sen hoppas jag megamycket på utgång och fest med Barber på lördag eftersom det är hennes sista vecka i stan, por favor por favor!  ;) Eftersom att det är lördag ska jag även försöka hinna med torget, göra adventsfint, träna och kanske simma. Bör även börja tänka på min packning inför nästa helgs stora fest i huvudstaden ;D

För övrigt känner jag mig jätterastlös när jag inte gör något med uppsatsen eller jobbar (och ångest för att träningen uteblev ikväll). Och när jag väl gör något och har fullt upp, vill jag bara slappa. Snacka om skitso!!! Måste försöka trötta ut mig mer, sover för illa på nätterna, konstiga drömmar och fönstret kan jag inte öppna på grund av min goe granne som röker hela tiden..suck! Kylan tycker jag också är jobbig, men tror jag ska satsa på heta soppor i helgen som värmer min frusna kropp :)


Livet är trots allt väldigt härligt!


Så här såg det ut för någon vecka sedan på väg till Götet. Ulricehamn nästa?! Minns bara att det låg i en grop..hehe



Härligt pigga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0