Uppdatering!

Haha det har hänt igen! Tvättmaskinen är inte riktigt klok! Idag var tvätten genomblöt när jag tog ut den...OTROLIGT! Och då var det den andra maskinen...Jaja, för övrigt så har jag ägnat dagen att skriva av en intervju. Jag kunde aldrig tro att det skulle vara så jobbigt haha! De blir ju ca 10 sidor långa vardera!!! Det är iaf en härlig röst (respndenten) och det är intressant att lyssna på, men det ger ryggvärk till max. NU har jag BARA två kvar, lär ta två dygn.. :S

Oj, klockan är över 15, dags att springa ner till Cissi och ta en fika. Sen bär det av till frissan så jag sen kan sätta mig igen med transkriberingen...

Transkribering, transfetter och transvestier!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0