Ät en vitamin och bli en vacker blondin

Jag vet att det jag nu kommer att skriva kommer kanske att irritera några av mina vänner. Isabella, även kallad Blondinbella har haft slående rubriker i tidningar det senaste året och jag har inte intresserat mig ett dugg. Så skulle Isabella fylla 18 år och det firades med ett stort kalas.

Jag måste bara säga att Blondinbella var strålande vacker på sin fest! Wow! Bilderna på Expressen fick mig till och med att surfa till hennes blogg och jag fann den intressantare än vad jag hade väntat mig. Kul att för en gångs skull bli positivt överraskad. Jag vet dock att många tycker kändisar som Isabella, Britney och Perrelli är ytliga. Sanningen är den att de är idoler för många och det tycker jag att de ska få vara! Man kan se upp till en person och inspireras, för det behöver man inte bli en kopia. Var dig själv!

Jag måste dock få berömma Isabella lite mer...hon har ett underbart långt ljust hår. Detta påminner mig om att det snart är dags att beställa tid hos frissan. Tyvärr går det inte att förlänga, jag får hålla ut!

På söndag skall jag och Josefine testa på hur det är att modellfotograferas. Det ska bli spännande, kanske trivs jag inte alls med det och kanske blir bilderna inte alls så som jag önskar. Då blir det heller inget köp. Men en bild hade varit roligt att ha :)

I helgen väntar mys med vännerna. Taco och Idol, sen blir det födelsedagskalas på lördag :) Får fundera ut vad jag ska ha på mig i morgon! Träningen måste också hinnas med...ångesten har börjat krya sig på...

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0