Besviken är bara förnamnet...

Det här är sjukt! 25% av dygnets timmar läger jag ner på att planera mat och träna för att nå min målvikt. trots det så skiter det sig nu och jag som redan tycker det har varit trögt länge. +1,5 kg. HEMSKT! Jag har inte slarvat speciellt mycket och börjat träna mer nu. Varför går bara jag upp i vikt av att träna? Nästa vecka ska det vara stor skillnad, annars blir jag knäpp! Hoppas dock det har gått bra för Barber på fredag. Hon har ätit soppor i två veckor nu och ska komma hit och väga sig. Jag hoppas hon har lyckats nå sitt mål, det är hon verkligen värd!

Nu ska jag äta lite, sen blir det gymmet igen! Jag ger mig inte en tum. Det MÅSTE gå att en dag nå mitt mål.
Mot ljusare tider!

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det jobbigt med motgångar men det bästa är att dom går över, kämpa på vännen, denna veckan ger vi oss ut även om det är rusk o regn :) Hoppas uppsatsen går bra! massa kramar

2008-10-22 @ 08:41:41
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är verkligen duktig, och riktigt inspirerande! Glöm inte bort att muskelmassa väger mer än fett, och att man blir smalare men kanske går upp lite i vikt när man tränar hårt.. Och hur man ser ut och känner sig säger ju mer än vågen :) bra kämpat!

2008-10-25 @ 21:26:48
URL: http://www.denarsadar.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack vänner! :)

2008-10-26 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0