Nästan årets värsta dag!

I morse var jag supertrött när klockan ringde. Sovit dåligt, säkert inte mer än 3,5 timmar, och så det första jag hör på radion är att Stearling har konkat!!! Jag trodde jag drömde så var tvungen att gå upp och lyssna på nyheterna igen. Nu är det nog en månad sedan jag och Josse bokade våra biljetter till Spanien till våren och idag finns biljetterna inte kvar. UPPLÖSNINGSTILLSTÅND!
Det är nog som det är med allt annat, c-uppsats, intervjuer som ska bokas, för lite träning, ångest och pinsamma svåra träffar... Jag har försökt försvinna under en mössa hela dagen och nu är huvudvärken total. Vilken hemsk dag...

I morgon måste vi försöka fixa med banken så att vi kan få tillbaka lite pengar. Vi måste även jobba på mer med uppsatsen, idag gick det bara inte... Måste ju hitta några andra biljetter också så att vi kommer iväg. Extrajobb...precis vad vi behövde...


Var ska man få krafter?
Besvikelse är dagens ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0