Nystart i morgon!

Nu äntligen är all metod inlämnad och klar, så skönt! Hoppas den blir godkänd nu...
Idag fick vi analysera några tabeller från SPSS som statestik uppgift. Jag säger bara HA HA! Hur kan vi analysera något som vi inte alls vet vad det betyder?! Vi googlar ;) Tycker vi fick ihop några bra argument på kort tid och med många skratt i gruppen. jag är dock övertygad om att det hade varit lättare att räkna ut talen istället för att analysera allt...

I morgon börjar vi arbeta ordentligt med c-uppsatsen! Spännande! Nu blir vi våra egna arbetsgivare... detta ska jag fira med att köpa månadskort på Friskis (som visade sig vara billigare än vad jag trodde...). Nu ska det bli förändring och jag ska tappa kilon och cm till jul. Längtar redan till gymmet och "crossen" ;) OCH TILL LÖRDAG! Då ska vi fira att vi har klarat den så kallade "skräcken" som alla tidigare MKV:are har talat om. Tanken vid terminstarten var; kan dom-kan vi! Och nu har vi klarat det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0