Redan torsdag!

Den här veckan har gått så fort! Det kan bero på att vi har suttit med c-uppsatsen varje dag och sen har jag sprungit ner till Friskis varje kväll och kommit hem sent. Har inte sett ett tv-program, det ni!

Igår var jag och Linnéa uppe tidigt och morgonpromenerade i regnet. Nu kanske du undrar om vi är dumma på riktigt?! haha. Vi hade en morot... De började sälja Sex and the city på Ica Maxi igår, så vi var där innan öppning och sprang sedan in till filmerna och tog 6st filmer ;) MOHAHA! Det roligaste jag har gjort på länge om jag räknar bort festen i helgen ;D Inte mycket som slår den!

Nu har jag städat och fixat inför Annas besök i morgon! WWIIII ÄNTLIGEN! Ska bli underbart med en helg med Anna. Schemat är fullbokat kan jag lätt sagt säga...
Nu bär det snart av till Friskis igen och sen ska jag simma med Eunice och Fredrik. Kan lätt sagt säga att jag använder mitt månadskort på Friskis. Träningsvärken är total och jag sover bättre än någonsin, hoppas även på andra resultat...


Några bilder från helgen...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Äh, alla vet väl att man gör allt för Carrie, Samantha, Miranda, Charlotte och framför allt MrBig?! ;) Synd att jag inte kan i helgen. Hade varit kul att göra favorit i repris. Men det kommer fler tillfällen, hehe. Ha en fin helg vännen! Pussåkram

2008-10-23 @ 14:14:39
URL: http://linpin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0