Simning med min supervän Fredrik

Var tog helgen vägen?
Svaret är egentligen enkelt. En hel del träning, jobb, mysfilmkväll hos Josse och idag både powerwalk och simning med Fredrik. Inte så illa när jag väl tänker efter, men jag är fruktansvärt mosig efter simning, bubbelbad och den härliga bastun! Somnade som en stock i soffan haha. Funkade bra att simma med Fred. Vi pratade och pratade och pratade och plötsligen hade vi simmat det vi skulle! Jag kan med andra ord bli supertränad när jag tränar med Fredrik :) Nu ska vi försöka köra söndagar!

Nu har jag precis tittat på Step up. Vilken underbar film! Helt klart en av mina favoriter, vilket betyder att jag har sett den ett antal gånger ;) Nu väntar jag på att tvåan ska komma ut så att den går att låna! Skrik om du ser den på VIP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0