URSUR!

Nu är jag trött på tvättmaskinsproblemen! Redan i våras började den strula och vi i huset klagade via mail, samtal och besök. En morgon när jag tvättade mötte jag mannen från Miele som skulle laga den. Han påstod att det inte var något fel, hallå tjena! Så inget blev lagat...

Ikväll när jag ska tvätta märker jag igen att den är konstig i vredet och när jag kommer tillbaka efter en timma är den het svart och luckan går inte upp. Nu har jag bråkat med den i över en timma och fått skölja av all tvätt. Gissa om jag ska klaga i morgon när Miele och vaktmästaren kommer. Jag tror iofs att den har brunnit. Konstigt att det ska behöva gå så långt för att få ha en fungerande tvättmaskin...

JAG ÄR URSUR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men luckan var gullig och gick upp, om man läste på....Manualer är till för det manliga könet, kvinnor vet ju redan allt...

2008-10-14 @ 21:23:21
Postat av: Malin

Vad sur man blir på hyresvärdar när dom inte tar en på allvar. Imorgon blir det promenad :) Tycker vi får hitta på någon ny, rolig runda! Kramar

2008-10-14 @ 22:32:28
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0