Vilken lycka! Snacka om bergochdalbana....

C-uppsats, examensarbete. Jobbigt tänker du nog när du läser orden men jag måste slå ett slag för uppsatsen. Val av ämne är verkligen viktigt, att det intresserar. Jag bara älskar vårt ämne och det vi skriver. Visst är inte alla delar lika roliga men tycker absolut inte att det är tråkigt. Vi har fått världens gulligaste handledare och vi har än så länge haft bra diciplin i gruppen även när det har segat. Nu börjar äntligen intervjuerna fastställas också..det kommer nog bli ganska nervöst att genomföra dem, men oj så kul! Jag tror verkligen på vår uppsats :) Några av dem ser jag extra mycket fram emot ;D


Ibland känns allt bara så bra trots att jag står mitt i röran av vad som kallas för mitt liv :)







Linnéa, var försiktig om dig. Min dröm var så hemsk, så hemsk... Tycker så mycket om dig!
STÖRST ögon vinner, Linnéa är vinnaren ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag ska vara rädda om mig och du också min vän! Tycker om dig med! Pussåkram

2008-10-30 @ 21:22:05
URL: http://linpin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0