29 september

Måndag och regnet öser ner. Jag är väldigt tacksam att inte behöva gå till skolan en dag som denna. Fy för höst, har svårt att se det där "mysiga" alla pratar om...

Försöker ta mig igenom vår bok Metodpraktikan. jag läser och läser och läser men förstår ungefär 10%. Jag älskar att läsa men den här boken känns bara rörig, vi talar inte samma språk. Men jag har bestämt mig för att ta mig igenom, sen om jag förstår eller inte förstår tror jag inte har så stor betydelse. Tacka vet jag Karins föreläsningar!

Nu till något intressantare ;) Jag var på Friskis i morse och gjorde en vägning där man ser vätska, fett, muskler m.m. Fick till och med veta hur mycket fett jag har i varje ben, haha! Verkligen intressant! Tränaren sa att jag har bra värden, helt normala. Men jag är inte nöjd med det jag ser i spegeln, så sorry speciall våg. Det måste gå! Den här veckan får det bli mindre träning. Jag får hoppas på nästa tisdag istället för denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0