Näää det är inte rättvist!

Halv-maran är nästa helg, den ska Eric springa! Tjejmilen var i söndags, den sprang Ronge på tiden 44.34! Jag är IMPAD! Sådant motiverar mig! Nästa år kanske du tar hem det gumman! ;) Själv lunkade jag igårkväll, sjuuukt jobbigt att komma igång igen! Kan dock tipsa er läsare om att köpa er ett par bra skor och tights. Även om man känner sig som ett svullo ibörjan, är de underbara för benen. Allt går mycket smidigare! Själv har jag som mål att vänja mig vid att folk faktiskt ser en när man är ute och luffsar. 

Några gamla kort från ett besök hos Ronge i Uppsala. Det var tider det...
 



Nu har jag dock åter varit och vägt mig. + 0,6, jag är riktigt besviken! Jag har verkligen kämpat den här veckan. Kanske får jag ett bättre resultat nästa vecka när kroppen har börjat vänja sig vid jogging rundorna. Nu är träningsvärken total och musklerna har nog tagit till sig en del vätska. Linnéa var på sitt första möte idag. Det ska bli jättekul att ha en viktis kompis här på orten. Jag hoppas att vi ska kunna motivera varandra!

Ny vecka, nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0