Dubbelt bestraffad

Halsfluss

300kr läkarbesök
(och då måste man överdriva * 100 för att få en tid, precis som att de tror att man vill lägga 1/3 av sina månadsmatpengar på en diagnos....)
100kr medicin
-----------------------------------
Försöka bli frisk samtidigt som man har sista viktiga veckan i skolan för den här kursen . Egentligen avgörande för en månads arbete.
Surt är förnamnet!


Idag känner jag mig dock bättre. Har fått så mycket uppmuntran via, meddelanden, sms och telefonsamtal :) Man kan inte bli annat än frisk! Cissi som dessutom har servat med Svensk Damtidning. Nu är jag uppdaterad på våra kungligheter ;)

I lördags var det dags för Kräftskiva hemma hos Linnéa. Helt underbart roligt. God mat, goa vänner och sång och dans. Sedan bar det av till Harrys och Sliver. Kul att de skriver i tidningarna att det har öppnat ett nytt ställe i stan, när det egentligen bara är Harrys som har byggt ut *fniss*. Men jag är inte den som är den. Stället var kanonfint! Dit kommer det att bära av fler gånger!

Puss Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0