Gamla tider, gyllene tider



Linnéa och jag för många år sedan.



Igår var det inte vilken lördag som helst. Néa kom på besök från Göteborg. Vi gick i samma klass på mellan- och högstadiet, sen skildes våra vägar åt. Men med lite envishet klarar man att hålla kontakten och Linnéa är en sådan person jag vill ha som vän genom hela livet! Naddi, ytterligare en guldklimp från högstadiet pluggar i stan, därför bestämde vi oss för att äta en god middag på 8-glas och prata gamla minnen (och självklart en del uppdateringar). Mycket trevligt!

När kvällen började lida mot sitt slut, följde jag dem till bussen. Där träffade jag på trevliga Markus från jobbet. En go kille man kan snickesnacka om allt. Sen blev det en sväng förbi Centrum där vi hämtade upp Cissi. det bar av till tändsticksområdet och Klubb Enkelt. Där träffade vi en del fulla och trevliga personer. hehe nämner inga namn! Men som förutbestämt skulle det inte bli någon utgång så vi drog oss hemåt och satt och pratade. Resultatet blev 28 000 steg. WWwwoooohhoooo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj herregud, du går på du :) Har du lust att hänga på till Core/bosu passet imorgon kl 19? Skickar ett sms imorgon också, och kollar läget :)

2008-09-28 @ 22:34:22
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0