Gräsligt trött och gräsliga galningar

Jag orkar knappt sitta rakt upp. Försökte komma i säng i rätt tid igår men eftersom Caj hade premiär, förfestade folk som galningar. Åhhh jag vad jag ville vara med! Men var även sugen på att jobba, så fick sova med stängt fönster. Sen vaknade jag runt kl24 och trodde att kl var 04.15 och att det var dags att gå upp. Så typiskt mig! Med andra ord, jag sov inte så mycket.

Efter jobbet sprang jag förbi mataffären. Ska försöka fixa en grej till kräftskivan i morgon ;) Så lunchen blev väldigt sen, tvätttiden startade och sen somnade jag i soffan. Får skippa joggingturen med Josse idag och ta den i morgon istället. Funkar ju det också =)

Jag har fått någon galning efter mig. På SRs hemsida (Jönköping P4) har de precis lagt ut de nya korten på oss och efter det har jag fårr ett skumt mail. Kan bara säga så här; kommer inte våga gå till länsmuseet nu. Måste nog byta stad snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0