Ångest! Men "vikt-kampen" startar NU!

Nu börjar allt bli riktigt jobbigt med att hinna med allt inför flytten. Tråkig packning och städning. Har dessutom fått veta att jag kommer ha "skogstv"... Lite rädd för det som komma skall, men i värsta fall så får man väl leva på Friskis. Där trivs jag och nu har jag stora planer. Vikt-kampen har nämligen börjat. Ska försöka bli av med mina för många 10kg, en gång för alla, så att jag verkligen trivs med mig själv! Ska träna i massor och äta nyttigt. Har sporrning från mina vänner hemma i Stockholm. Vi ska höras en gång i veckan och rapportera om det går neråt eller uppåt. Extra skönt att powerwalka nu när man har så många tankar och mår sådär...

Kommer sakna vännerna här så otroligt mycket!!!!


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0