Fint väder

Idag har det varit kanonväder här i Båstad! Tog en promenad imorse och sen gick jag till stranden. Riktigt härligt! Jag hoppas det blir fler sådana dagar innan hösten kommer.

Nu ikväll har jag även gått en runda och försökt träna lite på att ta bra kort med min kamera. Lite trixigt när man inte är van, men väldigt roligt. Det finns otroligt många fina hus, även om man kanske bör vara lite diskret...
En sak jag har förundrats över de senaste dagarna är hur otroligt många stockholmare som bor/befinner sig i Båstad. Har nästan itne hört någon skånska mer än på ICA. Är inte det lite konstigt? Jag trodde bara 08:orna var här under julimånad. Men det är helt okej för mig, känns ju nästan som att man är hemma i Salem :P


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0