Flyttpackar och funderar!

Nu är jag inne på sista "hela" veckan i Jönköping, nästa vecka blir det bara jobb och flyttstädning. Det börjar kännas konstigt och nästan lite obehagligt, samtidigt som allt nytt är väldigt spännande. Jag har trots allt fått rötter under de tre år som jag har bott i Jönköping och nu ska dessa dras upp igen och det är dags för ny mark. Har redan sagt farväl en gång i år till allt och alla i Spanien och nu är det snart dags igen. Jag har underbara minnen från Jönköpings-tiden och vilka vänner jag har fått! Minnen för livet!

Se och njut över att det inte är ditt berg med prylar! ;P


/Anna

Kommentarer
Postat av: rask

vinkar



Lycka till i framtiden - alltid tråkigt när underbara personer flyttar från Jönköping.

2009-08-10 @ 16:34:37
URL: http://www.8-16.se
Postat av: Anna

Rask! kommer såklart att sakna dig! Känns konstigt att lämna stan efter 3 år...Du var ju minfadder för inte så länge sedan!! Eller? =)

2009-08-10 @ 18:09:50
Postat av: rask

Hehe, inte så längesedan, njae, egentligen är det inte det. Tiden går fort när man har kul.



Du får säga till om du har vägarna förbi Jkpg igen. :)

2009-08-10 @ 20:49:33
URL: http://www.8-16.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0