Hur ska detta gå???

Idag har det varit en väldigt seg dag. Känns som jag har segat mig igenom allt jag har gjort och att det inte har funnits någon riktig glöd. Under powerwalken imorse fick jag så ont i benhinnorna så fick dra ner på tempot. Det har varit allmänt stillsamt på jobbet och jag har inte kännt mig speciellt lyckad, och nu fick jag precis veta att hon som besiktigar lägenheterna är stenhård och kollar typ allt. Visst förstår jag att det ska vara rent när nästa flyttar in, men det finns gränser. Annars kan man ju lika bra lämna det som det är och istället betala "straffet" senare...

Hur lätt är det att städa när man campar i sin egen lägenhet?



Nej, jag orkar inte oroa mig. Ska nog lägga mig och vila och titta på film istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0