I Båstad!

Yes, nu är jag åter tillbaka vid datorn och kan uppdatera bloggen från en helt ny fin dator inhandlad i Halmstad. Lite jobb med att lägga in adresser och länkar igen men sånt är livet! det får nog ta sin tid, och så håller jag tummarna för att det går att rädda allt från min gamla dator!

Ska berätta lite om flytten. I lördags tömde vi lägenheten, städade och körde ner till Båstad. Den första delen gick bra, det var dock tyngre att bära in allt i lilla, lilla lägenheten här i Båstad. Vi slet i flera timmar med att bära och städa och försöka få ordning på alla mina 1000 saker. Jag fattar inte att jag har så mycket...tycker inte jag har mer än andra. Men det kan väl bero på att lägenheten är på 19m2. Haha! Jag lägger upp bilder och visar er så fort jag kan!

Efter fyra dagar har vi fått ordning på allt, varit i Torekov och Halmstad. Ganska duktigt! Nu vill jag bara att skolan börjar så att jag lär känna lite folk. Men det var v'äldigt trevligt av min hyresvärd att bjuda in mig och de andra i huset på grillparty i söndags. Grillat och vin på en vanlig söndag, men han hade avslutning då glassbaren stängde. Väldigt olika människor som bor i huset, men det ska bli intressant!

Sista dagarna innan skolan ska jag försöka bekanta mig med samhället, powerwalka, fixa inför skolstarten och bara vila. Jag har ju semester nu! Kan även nämna att vi har badat i havet och solat. Igår var det galet varmt! Åh vad jag älskar kusten :D Saknar bara alla vänner så otroligt mycket!

Anna

Bilder från avskedsfesten i torsdags:

Malin och Linnéa!

Linnéa och jag!

Adam, jag och Eric!

Linnéa och Andreas!

Emilia!


Ni är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0