Morgon igen

Oj, vad trött jag är! Förstår inte riktigt eftersom jag tar sovmorgon varje dag nu. Man får passa på eftersom det är de sista lediga dagarna. Måste vara så att jag är eftertrött efter sommaren och flytten. Kanske också när allt är nytt! Jaja, ska iaf ta mig ut snart och gå en runda! Ska även promenera med en av mina blivande klasskamrater idag. Spännande! Hon har redan flyttat hit och därför bestämde vi över facebook att vi ska försöka lära känna varandra :) Hon har väl heller inte så mycket att göra....

Sen hoppas jag att mina böcker kommer idag. Annars känns det onödigt att ha betalat 19kr i porto bara för att det skulle gå fort att få böckerna...


Anna

Kommentarer
Postat av: Caroline

Beställde mina böcker för flera veckor sen. Så ringde vi idag och då låg dom bara där uppe utan att dom skickade iväg dom. Dåligt!!

2009-08-28 @ 10:49:20
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅÅhh, så dåligt av dem! Hur svårt kan det vara??? Alltid samma visa tyvärr..

Hör av dig när du kommer ner :D

2009-08-28 @ 11:57:38
Postat av: Malin

samma sak här, alltid trött nu verkar det som fastän men sover och sover. Men så har man ju gått en hel del dom senaste dagarna, kanske därför man är trött :)



Jag hoppas jag får mina böcker på måndag, betalade också extra porto för att det skulle gå fort.



Vad ska du göra i helgen? Jag ska åka till skövde och matfestivalen, på inflyttningsfest hos en kompis!



Saknar dig! KRAM!

2009-08-28 @ 14:33:25
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0