Myshelg med Miriam

Miriam och jag, vi är goda vänner... Igår hoppade vi över att gå ut i den mörka regniga kvällen och kollade på film istället. Mysigt! Idag har jag inte orkat göra så mycket, men det blir nog en promenad med Miriam eftersom vi börjar våra hälsoliv nu! Jag hoppas på en ordentlig kick-start den här veckan inför första vägningen! Sen blir det avskedsfest på torsdag på Twin, längtar!

Hehe, har insett att jag har ganska många väskor. Det blir några kartonger med bara väskor. Härligt! Nya favoriten är den här! Snygg, praktisk och så får min stora, fina dator plats! Det sägs ju även att stora väskor gör att människan ser lite mindre ut, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0