Nu ska ni få höra!

Kan inte förstå att det redan är söndagkväll. Tyckte precis det var fredag och att jag var jättetrött efter jobbet men trots det, skyndade mig hem, svirade om och hade det jättetrevligt!
Måste säga att det har varit en lyckad helg. Fredagens afterwork var supertrevlig med lite blandat folk. Det var även kul att träffa gamla vänner från tiden i Jönköping. Länge sedan jag dansade så mycket och det blev ett ännu trevligare avslut med sista låt och Frank Sinatra...

Igår nöjt jag av solen och sedan vad det dags för inflyttningsfest hos Jessica. Även denna tyckte jag var kanon, trevligt folk och många skratt. Det började väl bara lite sådär innan jag mötte upp Malin och Linnéa. Länge sedan jag var så nervös för en liten skitsak :)

Idag har verkligen allt känts segt. Funderar på att gå en promenad nu eftersom jag äntligen har fått tillbaka varmvattnet! Har varit utan hela helgen, INTE ROLIGT! Koka vatten och hålla på för att kunna tvätta håret...



http://www.youtube.com/watch?v=n6_54H0wnvw

Strangers in the Night Lyrics

Strangers in the night exchanging glances
Wond'ring in the night
What were the chances we'd be sharing love
Before the night was through.

Something in your eyes was so inviting,
Something in your smile was so exciting,
Something in my heart,
Told me I must have you.

Strangers in the night, two lonely people
We were strangers in the night
Up to the moment
When we said our first hello.
Little did we know
Love was just a glance away,
A warm embracing dance away and -

Ever since that night we've been together.
Lovers at first sight, in love forever.
It turned out so right,
For strangers in the night.

Love was just a glance away,
A warm embracing dance away -

Ever since that night we've been together.
Lovers at first sight, in love forever.
It turned out so right,
For strangers in the night.

Do dody doby do
do doo de la
da da da da ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0