På äventyr i Båstadskogen

Jag vill inte påstå att jag är en stadsmänniska, men jag är nog ganska van vi att ha en stad ganska så nära till hands. Nu lever jag ett helt annat liv. Känns nästan som att man håller på att bli en renlevnadsmänniska. Men det är nog att ta i! ;p

Det är i alla fall en utmaning att leva utan ugn, micro och tex TV3. Idag beslöt jag mig för att gå en långpromenad, äventyra lite. Valde en grusväg som går längs havet, jätte fint! Grönt och lummigt och väldigt lantligt med grusväg. Men känner att jag inte riktigt är van. Spejar hela tiden efter ormar. Sen kom jag på att jag gick över flera "koövergångar" (ni vet sådana som ska hindra korna att gå över). Då insåg jag att vägen kanske går genom en hage. VAD GÖR MAN OM MAN MÖTER EN LÖS KO? Nu brukar ju kor vara ganska lugna, men man vet ju inte! Men måste säga att Skåne har fantastisk natur och det kanske är bra att jag inte har så många TV-kanler. Då blir det betydligt mycket mer motion! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0