Planer för veckan

Idag har jag fått gjort en hel del, det känns jätteskönt! Har även sovit siesta så att man orkar med några timmar till innan det är dags för sängen.

Cissi flyttade sina grejer idag, känns konstigt när en nära vän flyttar. För att vara grannar umgås vi väldigt mycket ;) Men hoppas det ska gå bra på hennes nya jobb i Göteborg på onsdag. Håller tummar och tår!

Idag bestämde jag mig för att försöka ta tag i hälsan igen. Nu är det hårt mot hårt så nu ska det motioneras massor och ätas nyttigt. Hårt och tråkigt men jag vet att jag kan bli nöjd. Mitt mål får väl bli jul... Därför ska jag snart ut och promenixa med Linnéa, bland det bästa jag vet! Vill även försöka umgås så mycket som möjligt med Miriam, så det blir nog en och annan runda med henne också!

Jag får dessutom storbesök denna vecka. Imorgon kommer moster på kort besök och vi ska äta lunch tillsammans innan hon och Jajje åker upp till Stockholm. Ska även försöka träffa Ronge som skall vara i sommarstugan utan för Jönköping nu i veckan.

Åh så härligt! Nu saknas bara en till brakfest! Vänner, när kan ni?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0