Shoppat!

Äntligen fredag! Kändes nästan som jag skulle dö idag när jag steg upp kl 04.15. Sedan dess har jag jobbat och sedan sprungit i affärer. Betade av både stan och A6+IKEA. Gissa om jag var trött när jag sen kom hem vid kl 17, för att inte tala om hungrig! Det spelar ingen roll hur många timmar man tillbringar i provhytter och bara mår dåligt av det man ser, jag blir lika hungrig i alla fall...

Spana in hur mycket man kan få för 228kr på IKEA. Nu ska jag nog klara mig hela hösten! Ska köra vita möbler och röda detaljer-och rosa i badrummet. Hoppas det blir fint! Kunde även bunkra upp med sådana praktiska saker man behöver, tex duschskrapa, mopp m.m.

Lådor, pappersmappar och ljus.

Sen hittade jag en praktisk svart tunika, nya gråa byxor och en svart paljettväst! Oj, vad jag har letat efter den! Hoppas den blir fin till byxor och svart t-tröja i höst!



Här är en praktisk grej som man kan inhandla för 19kr. 3 fina fodral till finklänningarna!

Åh, vad jag älskar att shoppa och när det är billigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0