Söndag igen...

Oj, såg precis att det är en vecka sen jag skrev här. Illa! Men det har hänt en del i veckan som gått. Har haft väldigt mysiga stunder, väldigt stressiga, irriterade och roliga. Jag började veckan med att pröva mitt hjärta, gick sådär som vanligt :S

Har jobbat mycket, men i torsdags hann jag träffa mina underbara vänner och gå på bio. "Sommar med Göran" blev kvällens underhållning, väldigt söt... Har även hunnit med en mysig eftermiddag med Linnéa. Vi tog en runda på stan och shoppade lite och sen njöt vi av solen på piren. Härligt!

Nu i helgen har jag varit hemma i Sthlm och packat mina sista grejer och sorterat gamla leksaker. Stön! Jobbigt, men nu är det gjort! Fick även chansen att träffa Jen och Jim mycket kort, och se Sarahs nya underbart fina lägenhet. Vad glad jag är för din skull vännen :)

/Anna



Same mistake - det är helt otroligt! Varför?
Stor KRAM till mina underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0