Yes sir! Jag börjar bli en "bonnatös"!

Igår hände det inte mycket på dagen. Försökte fixa med lite allt möjligt här hemma. Min promenad blev inte speciellt lång på grund av ett skyfall som jag fick över mig, så det var bara att gå hem och hoppa in i duschen!
Kvällen blev dock mysig! Såg på Sommarkrysset och film hemma hos Robban tillsammans med min nya klasskamrat Frida! Blev några tårar och lite skratt, sern tog vi en sväng med bilen. Körde runt på stan som riktiga "bönner" hahaha! men det var kul! Robban visade oss även åsen så att vi fick se Båstad uppifrån. Halmstad lyste också vackert! Så nu Sara! Nu har jag också testat att åka bil en lördagkväll :D

Dags att göra sig i ordning och gå ner till tvättstugan. Lite läbbigt! Men hur svårt kan det vara?
Ikväll ska jag träffa några till från blivande klassen. Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0