2008

Hey!
Kom på att jag inte har skrivit något om förra året, jag borde kanske det? Hur var det egentligen?

Våren var ganska tung, det hände inte mycket, fick ett erkännande från en skitstövel, tack för det!
Jag gjorde praktik på närradion, nyttigt på flera sätt. Projektarbetet för Nöjesnytt var också en erfarenhet och jag lärde känna Jenny bättre :D
ViktVäktarna..jihu..tungt i början, sen artade det sig.
Nytt jobb på radion. Nervöst och spännande!

Sommaren bestod av trevliga dagar på jobbet, midsommar hos släkten i Skåne, en Tallinresa med vännerna och två underbara veckor i Grekland! Födelsedagen firades på jobbet och sedan bio med Josse, Mamma Mia...vilken underbar film!

Sen kom hösten och kanske de tyngsta kurserna på hela utbildningen. Med positiv inställning tog jag mig igenom två månaders vetenskaplig metod. Vet inte riktigt hur det gick till så här i efterhand :) Kanske för att vi varvade så bra med fester och utgång...haha! Sen var det äntligen dags för uppsats! Åh så roligt, kanske det roligaste jag har gjort i skolan även om det inte alla gånger var så lätt. Började även jobba lite för Smålands musik och teater :)

Julen var underbart lugn och skön, precis vad jag behövde!

År 2009 har börjat bra, hoppas det fortsätter så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0