En bra grej

Jag diggar Blondinbellas Dreamboard! Egentligen är det inget nytt men när jag läste hennes inlägg insåg jag att det är något liknande jag brukar ha i huvudet som hela tiden undermedvetet sporrar mig att kämpa vidare. För er som inte vet vad en dreamboard, kommer här en kort förklaring. Klipp ut bilder på saker du drömmer om, precis vad du vill! yrke, utseende, saker du vill ha, det du vill bli, ditt mål i livet eller vision och sätt upp det på en vägg eller något liknande. Håll koll på vilka bilder som får sitta kvar, som du inte tröttnar på, där har du din framtidsdröm!!
Nu ska jag bli kreativ och börja klippa i tidningar när jag ser något som jag drömmer om!

Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0