En negativ dos...

Jag ser mig själv som en ganska positiv person men ibland tycker jag att man blir trött på det mesta. Kanske behöver man sina negativa stunder för att sedan kunna vara positiv...vad vet jag! Jag tycker våren och vädret är segt, kan inte solen visa sig lite? Träningen känns också seg. Idag gick det i och för sig bra att springa, det kanske artar sig i veckan! Vill dessutom att det ska hända något spännande, var tog höstens spänning och äventyr vägen? Sen lever jag i ett mellanland mellan studier, jobb och projekt. Det är inte lång tid så jag ska inte klaga men nu känner jag hur trist det är att inte ha fullbokat schema. Det passar helt enkelt inte mig. Har märkt att man lätt softar bort en hel dag och gör inte alls mycket av det man har tänkt sig. Nej, nu får det vara nog! Imorgon ska jag göra något åt det här och styra upp ett schema för sista veckan. Den negativa dosen skall inte vara stor och där med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0