Försöker få igång träningen...

Va härligt det är att träna, det är som ett gift. Jag är bara så förvånad över hur hjärnan fungerar. När man plötsligt slutar med den vanliga träningen (som till jul), känns det jätte-jättejobbigt! Kroppen saknar hela grejen med att slita, slappa och återhämta sig. Sen går det en tid och vips har jag glömt hur härligt det är att träna. Tänk så mycket vår hjärna bestämmer över oss...Nu ska jag i alla fall köra hårt de två veckor som återstår tills jag och Josse reser till Spanien. Hade varit skönt att få igång konditionen.

För övrigt blir det mest fix och trix här hemma i helgen. Ikväll ska jag och Malin (och kanske ytterligare en Malin) mysa med film. Analysera, deppa, bli glada och massor av annat! Hahaha! Hur lät det där... Måste också försöka hinna träffa Eric innan han reser...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh.. mys åt mej med!

2009-01-24 @ 19:13:47
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: Anna

Klart vi gör! Du är långt ifrån bortglömd! Tycker så mycket om dig!

2009-01-25 @ 01:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0