Kan någon förklara?

Jag förstår inte! Jag förstår inte varför jag blir så trött så fort jag ska sätta mig och läsa uppsatser. Det spelar ingen roll om jag själv eller någon annan har skrivit dem, om de är intressanta eller ointressanta. Allt jag inte tidigare har läst borde ju vara intressant!

Det har varit en bra lördag med mysfrukort och Ring så spelar vi. Sen fortsatte jag med att plocka bort allt julpynt, städa, för att sedan gå ut på torget med Cissi vilket visade sig vara en besvikelse.Dett var inte alls de gamla vanliga stånden, men men. ..Dagen fortsatte med powerwalk med Josse för att sedan ha lite hemmaspa. Så skönt! Dum som jag är sparar jag uppsatserna till sist, men det beror väl på att vi har tre dagar på oss innan examination.

Något annat som har hänt i stan? Hörde på nyheterna i morse att en till tjej har blivit påhoppad, ungefär en i veckan nu och att polisen anser att man som tjej bör vara försiktig. Kul liv man får då...spärra in dårarna. Varför gör ingen något? Det här har pågått hela hösten...

Ikväll blir det filmkväll med Malin! WI! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nu får ni vara väldigt försiktiga om er tjejer!! Hemska galning! Jag önskar jag kunde vara med på er filmkväll! Saknar er!

2009-01-10 @ 19:09:55
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: Anna

Och vi saknar dig! Malin fick låna mitt larm och nu fick jag sms att hon är hemma, det känns bra! Sakar dig också...!!!

2009-01-11 @ 01:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0