Luftrör och annat som gör mig morgontrött...

I morse kände jag mig konstigt nog pigg när klockan började spela 06.15! Skönt att kunna ligga och dra sig, MEN  där kommer det FARLIGA! Man ligger och blir trött på nytt...inte bra! Jag tog mig iaf upp och ut på promenad. Skönt att få igång kroppen även om den gråa, mörka himlen gör mig morgontrött. För att inte tala om luftrören som inte har varit på min sida den här vintern. Får plågsamt ont så fort jag rör mig lite snabbare :( Jag får trotsa dem och försöka köra på.

Nu försöker jag njuta av min morgondrink till Winnerbäck, alltid något :) Hade en underbar chatt med Linnéa igår, så pass att det kom en tår. Du är en underbar vän!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vännen! Jag fällde också tårar! Tack för att jag har dej!

2009-01-21 @ 17:35:38
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: Henrik

6.15. Frivilligt? Är du inte klok?

Fast jag är lite imponerad faktiskt :)



//Den Ständigt Morgontrötte

2009-01-21 @ 20:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0