Nu är det dags att ta tag i saker och ting!

Igår hade vi opponering och examination hela dagen. Opponeringen kändes stabil och vi fick inte allt för mycket kritik av våra opponenter vilket glädjer mig. Sen är det klart att man börjar fundera; varför gjorde vi så här, varför gjorde vi inte så?...Men gjort är gjort och jag får väl fortsätta att forska i så fall haha! Lite ändringar ska göras, kill your darlings..känns inte bra men det hör till! Tack för allt stöd från alla inför denna dag, det kändes underbart!

Nu är med andra ord höstterminen nästan avslutad och det är dags för nystart! Därför måste jag köpa ny kalender..nu återstår bara färgvalet :) När jag fick se Linnéas kalender i höstas bestämde jag mig för att satsa lite extra och göra en egen. Kika in va fina!  http://www.personligalmanacka.se/   Något i rosa är ganska förutbestämt ;) Det är hög tid att börja planera för hösten...

Till helgen blir det många trevligheter, berättar mer sen ;D
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad skont att opponeringen gick bra! Fira och var stolta over er sjalva, ni har kampat bra! Jag har haft mina forsta lektioner nu och jag tror det kommer bli bra. Alla verkar valdigt nyfikna pa att jag ar svensk, hoppas bara grabbarna ar det med sen ;) Ta hand om dej min kara van! Saknar dej! KRAMAR!

2009-01-15 @ 20:02:41
URL: http://linpin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0