NU drar jag igång på riktigt igen!

Har verkligen slappat mycket sen vi blev klara med all text till uppsatsen innan jul. Sen har opponeringen legat och tyngt men nu är även den klar. Imorgon kommer tjejerna hit så ska vi rätta till det sista, sen hoppas jag att det bara kommer att behövas en dag till eller så innan den lämnas in för slutbedömning! Det ska bli skönt! Känner att jag måste aktivera mig igen nu när alla andra har börjat skolan ;P

På torsdag är det dessutom dags att köpa nytt träningskort. Kommer bli ångest att gå dit första gången men så är det ju ofta efter en deg-period! Imorgon börjar även godis-och kaklöfte. Blir bara trött av sånt så det får endast intagas på lördagar om jag ska ha något överhuvudtaget. NU ska jag få fart på mig själv igen så man blir pigg och kreativ. Det ska bli skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0