Nya funderingar och projekt!

Jag är en typisk projekt-människa! Jag älskar att jobba i projekt, att ha ett mål och att arbeta med delmål. Men måste också erkänna att jag också är ganska duktig på att skapa nya, egna projekt. Kanske inte vad det gäller arbete men andra saker som man kan fixa och förbättra. Vissa projekt ror jag i hamn med, andra inte... Nu är kommande ett höst ett stort projekt. Var ska jag ta vägen?! Tack och lov finns det några alternativ men det gäller att välja rätt och att få chansen. Ett annat projekt är ny lägenhet. Min lilla lägenhet är jättefin, älskar mina stora fönster men jag får inte plats! Den är dessutom dyr och jag får inte bo kvar här om jag inte pluggar, så där finns ett litet problem! Men jag tror att jag kommer att lyckas. Jag är ute i god tid och jag har fixat lägenheter förut. Spanien försvårar det kanske lite denna gång men man ska ju trots allt tro på sig själv och det man gör!

Har skrivit lite på ett personligt brev nu. Åh, det är så svårt! Vad ska man ha med och vad ska man inte ha med? Jag får fortsätta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0