Obehagligt!

Ofta tuggar livet på i sin stilla gång men så händer det något som får en att stanna upp, tänka och värdera livet. Jag var på Friskis idag och tränade. När jag sitter i "gyn-stolen" hör jag plötsligt en smäll bakom mig. Det lät som någon tappade en tyngd och kanske en vattenflaska, men det var en man som föll ihop, hemsk hjärtskärande duns! Alla sprang vi fram till honom och han var ganska blek. Efter någon minut reste han sig upp när personalen var på väg att ringa ambulansen. Han sa bara "jag fick en smäll". Förmodligen skämdes han, hemskt, något sådant ska man inte skämmas för! Jag trodde först att han fick en hjärtinfarkt men kanske hade han något annat problem, eller en pm som slog till. Sen satt han och vilade länge och jag var helt kall i hela kroppen. Jag kunde absolut inte träna något mer...


Kommentarer
Postat av: malin

usch vad hemskt! Hoppas han mådde bättre sen. Kul det ska bli imorgon! Kramkram!

2009-01-25 @ 14:52:10
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0