Obokad torsdag

Nu har jag suttit ett tag och väntat på ett mail från vår uppsatsexaminator och vips så fick jag svar. Han ska tydligen godkänna våra ändringar innan den får tryckas (TACK MALIN FÖR INFON), så nu ska jag sitta och vänta på nästa mail med ett OK! Känns bra att vi får allt gjort, jag får väl försöka fylla ut väntan med träning, strykning och lite sådant nyttigt!

Dagens positiva: Till frukosten i morse läste jag som vanligt de bloggar jag följer. Igårkväll skrev Blondinbella ett inlägg om ätstörningar och varför hon har valt att kommentera det. Ett väldigt ärligt inlägg måste jag säga, tror hon sätter ord på mångas tankar!

Dagens negativa: Hörde på radio i morse att ytterliggare en tjej har blivit påhoppad inatt. Knuffad och sen misshandlad. När tar det här slut???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0