Svar till Jennie och en utmaning till er andra!

Saker du kanske inte visste om mig...

3 jobb jag haft:

Mc Donalds
UngFöretagsamhet
Intersport


3 platser jag bott på:

Salem
Jönköping (2 ställen hehe)


3 saker jag gillar att se på TV:

Romantiskt drama a la Hallmark
Melodifestivalen
Dokumentärer


3 favoriträtter:

 Spagetti och köttfärssås!!!

 Parmesanstekt torsk

Jul-/ påsk-/midsommarmat


3 platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

 I en härlig takvåning i en stor stad!
Där mina nära och kära är på samma gång!
Hemligt ;P


3 personer som antar utmaningen
Malin, Linnéa och Josse...MEN jag hoppas få höra från er andra via kommentarer och dylikt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0