EGO-dag

Idag har jag haft en riktig EGO-dag! Kanske nästan kan säga att jag har haft det hela helgen..Haha! Det händer inte så ofta att jag ger mig den tiden det tar att kolla på min älsklingsfilm/serie, Stolthet och Fördom av Jane Austen. 5,5 timme för att vara exakt! Nu får det nog dröja minst ett halvår tills nästa gång!!! Men jag bara ÄLSKAR den!

Den här veckan är redan fullbokad och då har den inte börjat ännu. Härligt! Jag fortsätter med mitt nyttiga program vad det gäller mat och motion. Sen väntar en fika med Malin, Linnéa och Josse, födelsedag och tårta, för att sedan avsluta veckan med att familjen kommer på besök! Nu kräver jag bara lite SOL!


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0