En väldigt GRÅ dag!

Hu, det känns nästan som höst! Det har nästan regnat hela dagen och det är så mörkt och grått!!! Boring!
Efter jobbet tog jag en lunch med Jonas. Rödspätta på En italienare och en grek, mycket gott! Jättekul att träffa dig Jonas! Nuförtiden blir det allt för sällan men jag värdesätter verkligen varje gång det blir av.

Sen tänkte jag hyra favoritfilmen Step Up 2. Tror ni den fanns inne? Nej, det är som vanligt. den är alltid uthyrd! Surt för mig! Så det fick bli Step Up 1 istället ;) Nu ska jag dock försöka ge mig ut på en motionsrunda. Vädret får inte hindra. Kom ihåg det! Vädret är inget skäl om det inte är ishalt... Snart väntar ju en renovering som jag verkligen ser fram emot :D Visar resultat i form av bilder när det är fixat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0