Flytt, flytt, flytt. Hur många kan det tänkas bli i år?

...jag säger bara rekord! Jag ska flytta, jag har hjälpt Anna att flytta, Jen har flyttat, Sarah ska flytta, många av mina vänner i Jönköping flyttar och mamma och pappa flyttar. Otroligt, det här kunde jag inte drömma om på nyårsafton när jag tänkte på det kommande året!

Länge sedan jag skrev här och jag kan dels skylla på allt kring min flytt, och dels på att jag har varit lite lat eller haft en "trött-period". Mycket har hänt som sagt! Jag är i full gång att packa och sälja möbler. Har haft familjen på besök för att fira födelsedag, har varit i Skövde hos Anna och Hillerstorp hos Cissi och Miriam.

Födelsedagskort!

Presenter från vännerna i Jönköping!

Lite tårta till jobbet...

Gerd i sändning!

Ytterliggare lite mums...

Otroligt fina blommor som jag fick på jobbet!

Miriam och jag grillade korv på kvällen, eller ska jag säga eldade? Otålig :)

Fina Miriam!

Och snygga Anna :P

Ansiktsmask jag fick av Gerd...

...och så här såg den ut på! (Vet att jag ser död ut men den var otroligt skön!)

Kommentarer
Postat av: S

Sötis! :-P



Puss puss på dig! /S

2009-08-08 @ 14:33:34
Postat av: Anonym

Bra där! Du ser att det itne var så svårt ;)

2009-08-09 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0