Hur man får gjort så mycket möjligt på kortaste tid...

Idag har jag verkligen fått saker gjorda, eller om jag säger så här, jag har hunnit med precis vad jag har velat! Efter jobbet imorse så träffade jag Malin och Linnéa på Vätterstranden för att äta lunch och mysa i solen. Kan även berätta att jag har tagit mitt första dopp i svenskt vatten. (Förra året har jag för mig att jag inte badade all...) Tyvärr så fick vi inte så många soltimmar. Åskan och regnet hann i fatt oss så vi gick ner till stan. Fick några ärenden gjorda och inhandlade en snygg väska, precis lagom för min stora men underbara vän, datorn!

Sen var det raska steg hem för att hnna hem till att kvinnan som skulle köpa min bokhylla, skulle komma. ganska roligt, vet inte om jag har lärt mig lite om röster i och med jobbet. Kvinnan som kom och som jag innan pratat i telefon med, såg precis ut som jag tänkt. Utseendemässigt och bilen så stämde allt med hennes röst. Otroligt! Undra vad folk tänker om min röst..Visst ung, men förhoppningsvis ser man något mer än en liten tjej.

Nu är jag helt slut, orkar max att lägga mig och läsa en bok :) Har precis njutit av filmen Cake. Jag bara älskar den!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0