Otroligt irriterande...

Några funderingar kring tvättstugor:

Hur kan man gamla kläder ligga kvar slängda i tvättstugan?
Hur lyckas man skita ner överallt?
Varför sitter man inne i tvättstugan och dricker öl?
Och varför i H*LVETE kastar man in kapsyler i tvättmaskinen?

Jag vet att jag bor på studentboende men jag tycker det är otroligt löjligt av vuxna människor att bete sig sähär. Första tvättstugan vågade jag inte stoppa i minn tvätt i maskinerna. I andra fick jag plocka ut en kapsyl ur maskinnen innan jag la i tvätten. Frågan är bara var snillena har stoppat in kapsylerna, för när jag sedan tar ut min tvätt ligger det en kapsyl i tvätten. Kan man bli annat än arg och irriterad på sådanan töntar? Typiskt tönitiga, ouppfostrade, bortskämda svenskar som inte förstår hur bra de har det...


Kommentarer
Postat av: rickard

hittade en ny artist häromdagen, david mcmillin. riktigt bra. tänkte bara tipsa. :)



http://www.myspace.com/davidmcmillin

2009-07-29 @ 22:15:00
URL: http://rickardholmgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0