Slappardagar är helt okej!

Idag har jag itne gjort mycket, samtidigt som jag faktiskt har fått en del gjort. Låter knasigt va? Haha! Men jag har bara gjort allt lite långsammare. Har dessutom passat på att ha mysig filmeftermiddag i soffan medans regnet har silat utanför mitt fönster. Nu tror jag att jag är laddad för kommande vecka. Har planerat in lite roliga saker att se fram emot! Viktigt viktigt nu när jag har haft "ego-helg" med mig själv.

Le imorgon för då är det måndag. Mitt mål i arbetslivet är att inte tycka det är jobbigt att gå till jobbet. Med tanke på hur mycket man jobbar så tror jag det är viktigt att man brinner för det man gör.


P.S. Det som sker, det sker! Det lärde gry mig i Spanien. Det måste finnas en viss mening med allt! D.S.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Det känns som P.S var menat för mig ... puss från storasyster

2009-07-06 @ 22:02:12
Postat av: Anna

:)

2009-07-07 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0