Lite ångest....

Imorse vaknade jag vid kl 05 och började tänka på kommande höst. Tiden går så fort och snart är det dags att bestämma sig, men hur ska jag veta vad som är bäst? Hur ska jag veta att jag väljer rätt? Hur ska jag veta att jag når min dröm? Jag har själv arbetat som studentambassadör och brukar säga "det går alltid att ångra sig" men just nu känns det itne så för mig. Inte när jag är på slutet av utbildningstiden.... Jag måste ta beslut och jag måste välja rätt, så är det bara. Båstad och Skåne lockar, samtidigt som jobbet i Jönköping håller mig kvar! Samtidigt så måste jag ju lämna dem någongång... Aaaaa dessa tankar gör mig knäpp. Vill välja rätt och ha roligt för det tror jag är viktig för att man ska må bra och vara lycklig! En sak är jag i alla fall säker på. Tänker aldrig överge spanskan efter den här resan. Det är ett evigt löfte! Och radiostjärna ska jag bli! haha lite kul, här nere skojar de om att jag är "känd" för att jag jobbar med radio....samtidigt är mycket här ganska outvecklat här så det är inte så konstigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sök båda, så kan du kanske vraka och välja. D

2009-03-05 @ 11:53:59
Postat av: Anna

Självklart :)

2009-03-05 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0